fredag 6. september 2013

canada goose LANGFORD parka tte er ikke å si at jeg

canada goose LANGFORD parka tte er ikke å si at jeg likte noen av disse filmene, men min nysgjerrighet var fornøyd ene eller den andre. 3. Plott / emne. En film som virker effektivt på grunn av dens innhold alene kan sikkert få min oppmerksomhet, selv om jeg "ve aldri hørt av skuespillerne eller regissøren. Det er alltid ,canada goose LANGFORD parka,nye talenter der ute, så hvorfor dømme en film bare på sine skuespillere eller regissør før du ser det. Tomten for disse filmene skal være dypt med en unik historie. Et eksempel på en av disse filmene,canada goose MONTEBELLO parka, er The Lover. 4. Direktøren. Jeg vil kjøre for noen film regissert av følgende personer: Quentin Tarantino Robert Rodriguez Martin Scorcese Paul Haggis 5. Sjanger. Snakket noen om hor,canada goose parka,ror? I "m i. Jeg er en horror freak ikke å nevne en tåre-Jerker fanatiker. Selvfølgelig kan det skrekkfilm" t være noe cheesy som Child "s Play eller Puppet Master-Jeg ønsker å bite neglene mine! That" s rett "I" m snakker om The Sixth Sense, The Excorcist, Texas Chainsaw, Pet Sematary "Jeg er helt fleksibel med Dramas. I dette tilfellet I" ll sjekke ut noe som virker grei. 6. Skuespillerne. Følgende aktører vil få meg på kino uten å se en forhåndsvisning: Al Pacino Will Smith Cate Blanchett Som du kan fortelle, var filmanmeldelser ikke på min liste. J **********

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar