lørdag 7. september 2013

canada goose LANGFORD parka iver for alle de virkelige fans

canada goose LANGFORD parka iver for alle de virkelige fans av showet. 缩略? aa: Hva er det med en film som griper din nysgjerrighet og interesserer deg nok til å kjøre til teateret? Er det de omtaler? Er du en slik film fan som du ser hver film mulig? Er det sjangeren, skuespillerne, plottet? Tydeligvis er de,canada goose LANGFORD parka,t en kombinasjon av mange grunner til at folk flest velger å se en film. Her er mine seks faktorer i valg av en film: En. The Trailer. En rask, effektiv trailer med et klipp av stor skuespill ,canada goose MONTEBELLO parka,kan definitivt gjøre trikset. Noen ganger, det er alt det tar å yank meg til teateret. Hvis det tilhengeren er vanvittig fengende, jeg skal gjøre mitt beste for ikke å lære noe mer om filmen før jeg s,canada goose parka,er det for meg selv. Hvis jeg hører en samtale om filmen, vil jeg gå bort eller bokstavelig talt blokkere mine ører bare for å se det friskt for første gang, uten noen kritikk. Traileren for filmen Crash hadde meg på teateret døråpningen natt. 2. Kontrovers. Hvis det "er enda en dash av kranglet synspunkter om filmen, og den har en annen interessant egenskap om det for eksempel en stor regissør etc., I" m der. Noen eksempler på kontroversielle filmer som fanget min oppmerksomhet er Boxing Helena, gjøre det rette, Kids, The Passion of the Christ og Faces of Death. De

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar